Σύμφωνα με μελέτες η επαρκής διατροφική πρόσληψη βιταμινών με αντιοξειδωτική ικανότητα, μικροστοιχείων και φυτοχημικών συστατικών, όπως και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων Ω3, Ω6 και Ω9 έχει αποδεδειγμένα προστατευτική δράση!
Η ντομάτα, το βερίκοκο και το ροδάκινο είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως λυκοπένιο, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και β-καροτένιο, και έχουν αντηλιακή δράση, ενώ μάλιστα προσφέρουν υψηλό δείκτη προστασίας!🍎
Στην κατηγορία των τροφίμων που ασκούν προστατευτική δράση απέναντι στον ήλιο ανήκουν και τα δημητριακά όπως και οι ξηροί καρποί🥜
Δρ. ‘Αννα Παπαγεωργίου
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
Previous articleΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ:👉Πώς να βοηθήσετε την κόρη σας να αντιμετωπίζει τα «κακά κορίτσια» του σχολείου!
Next article🙏Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για την στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου μας!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

I accept the Privacy Policy